صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار چهارمحال و بختیاری

برای تولید نان با کیفیت واحدهای تولیدی استانداردهای فنی و بهداشتی را رعایت کنند

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تخصصی سلامت و امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کیفیت نان تولیدی گفت: برای تولید نان با کیفیت باید واحدهای تولید آرد و نان استانداردهای فنی و بهداشتی را رعایت کنند و این امر مستلزم نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها است.

به گزارش کسب و کار نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تخصصی سلامت و امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کیفیت نان تولیدی گفت: برای تولید نان با کیفیت باید واحدهای تولید آرد و نان استانداردهای فنی و بهداشتی را رعایت کنند و این امر مستلزم نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها است.
اقبال عباسی  افزود:نظارت بر کارخانجات آرد باید بصورت هفته ای انجام شود و  نمونه‌برداری از گندم و آرد تولید شده توسط اکیپ بازرسی انجام گیرد.
عباسی تصریح کرد: در بازرسی هایی که انجام می شود باید کارگرانی که آموزش ندیده اند شناسایی و با همکاری اتحادیه و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آموزش‌های تخصصی به آنان ارائه شود درغیر اینصورت سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است از صدور مجوز برای افرادی که آموزش ندیده اند خودداری کند.
استاندار در ادامه با اشاره به وجود سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر سبب افزایش مخاطرات بهداشتی و به خطر افتادن سلامت مردم خواهد شد بنابراین در این راستا باید جمع آوری و مهار سگ‌های ولگرد در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: شهرداری ها مکلف به جمع آوری سگ های ولگرد از سطح استان هستند و صاحبان سگ‌های شناسنامه‌دار نیز باید به منظور واکسیناسیون سگ‌های خود به دامپزشکی مراجعه کنند.
عباسی تاکید کرد:در صورتی که جولان سگ‌های ولگرد سبب ایجاد خسارت به شهروندان شوند،مسئولان مربوطه به علت عدم انجام به موقع وظایف موظف به پرداخت خسارت هستند.