صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در راستای کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵

مراسم تجلیل از ادارات راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد

مراسم تجلیل از ادارات کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی گیلان به جهت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵ با حضور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، مراسم تجلیل از ادارات کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی گیلان به جهت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵ با حضور مهندس رستمی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رعایت حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، دکتر محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مهندس خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مدیران عضو شورای حمل‌ونقل استان گیلان در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.
علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای حمل‌ونقل استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه ارزیابی یک معیار کمی برای سنجش دستگاه‌هاست، گفت: موفقیت اداره کل راه و شهرسازی در جهت کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵، مرهون تلاش و کوشش بی‌شائبه همه همکاران است.
رئیس شورای حمل‌ونقل استان گیلان در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ارائه داد و افزود: با افتخار شاخص آسفالت راه روستایی که در سال ۹۲ با ۷۶۰۰ کیلومتر، ۳۹.۵ درصد بود، هم‌اکنون با ۹۲۰۰ کیلومتر به ۵۳ درصد رسیده و امسال حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شد.
وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در استان پروژه‌های ملی زیادی در دست اجرا دارد که مهم‌ترین آن راه‌آهن رشت – قزوین است که اجرای آن و اتصال ریل به رشت آرزوی دیرینه مردم استان است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان پروژه‌های کنارگذر لنگرود و پره سر، قسمتی از کمربندی انزلی و فاز اول پروژه فومن-پونل را از دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ ملی استان برشمرد که با پیشرفت فیزیکی قابل‌قبول در حال انجام هست و به یاری خداوند در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.
در ادامه علی بخش رستمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: با توجه به اینکه شروع برنامه ششم توسعه اقتصادی از سال ۹۶ است، امسال به‌عنوان سال پایه در نظر گرفته شده، لذا در راستای تحقق اهدافی که جزء تکالیف ما در برنامه ششم توسعه برای توسعه استان و کشور در نظر گرفته شده، لزوم تدوین درست شاخص‌های ارزیابی عملکرد بسیار ضروری است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های بندر عنوان کرد: با به‌کارگیری توان بخش خصوصی، عملیات عمرانی و توسعه‌ای استان را انجام می‌دهیم و با این اقدامات، طرح توسعه‌ای را به اقتصاد کشور گره می‌زنیم.
رستمی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۶۰ خدمت ارائه می‌کند که می‌طلبد کلیه عملکردها به سمع و نظر مردم برسد.
وی در پایان گفت: اداره کل راه و شهرسازی و بنادر و دریانوردی استان گیلان توانستند در بین ۴۸ دستگاه اجرایی استان  با ارائه عملکرد مناسب، رتبه برتر ارزیابی عملکرد سال ۹۵ در استان را به دست آوردند.