صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردمی

جلسه ملاقات مردمی در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه ملاقات مردمی با هدف رسیدگی مؤثر مسئولین به مسائل و مشکلات مردم در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم و تداوم این امر با هدف رسیدگی مؤثر مسئولین به مسائل و مشکلات مردم،جلسه ملاقات حضوری مدیرکل و مدیران این اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار و طی سه ساعت به طرح مشکلات و موضوعاتی چون درخواست رفع موانع واگذاری زمین، گزارش تصرفات غیرمجاز، مشکلات ساکنین مجتمع‌های مسکونی، صدور اسناد مالکیت و برخی درخواست‌هایی با موضوعات اداری پرداخته شد.
در این جلسه مسعود مالکی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان پس از شنیدن صحبت‌های مردم به‌صورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و اجابت درخواست‌های ارباب‌رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.
ملاقات مردمی مدیرکل و مدیریت‌های مختلف پس از جمع‌آوری درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات با موضوع‌های مختلف از سوی اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دسته‌بندی و هر هفته سه‌شنبه‌ها در محل دفتر مدیرکل راه و شهرسازی تشکیل می‌شود.
مالکی بیان کرد: شهروندان می‌توانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir،  با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم است، اقدام نمایند.