صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پلیس راهور نیروی انتظامی

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته (از روز چهارشنبه 13 دی تاروز شنبه 16 دی ماه) را اعلام کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 13 دی ماه- تا ساعت 6 روز شنبه- 16 دی ماه- از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان -مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه - 15 دی ماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 روز جمعه - 15 دی ماه- از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع اعلام شده است.
در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه - 13 دی ماه- و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه - 14 و 15 دی ماه- از محور هراز ممنوع است.
در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه - 15 دی ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است. 
در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.