صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت

کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور در کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شد

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه بودجه سال 1397 کل کشور با 23 رای موافق در این کمیسیون تصویب شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علاءالدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس روز یکشنبه در گفت وگو اعلام کرد: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با 23 رای موافق و 19 رای مخالف با کلیات این لایحه موافقت کردند.
وی یادآور شد: اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور می شوند.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را 19 آذر به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت دوازدهم جهت بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
رییس جمهوری در زمان تقدیم لایحه بودجه سال آینده اظهارداشت: اگر بخواهم بودجه سال آینده را در یک جمله خلاصه کنم این است که بودجه سال 97 بودجه ای برمبنای اشتغال فراگیر و برمبنای رفع فقر و ایجاد عدالت است، همچنین سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آینده 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است.
در لایحه بودجه سال آینده، منابع بودجه عمومی دولت از لحاظ درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای و مالی و مصارف بودجه عمومی دولت از حیث هزینه ها و تملک دارایی های سرمایه ای و مالی، افزون بر چهار میلیون و 249 هزار میلیارد ریال است.
بودجه عمومی نیز شامل دو بخش منابع عمومی و درآمدهای اختصاصی دولت می شود.