صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رحیم علی ‌آبادی:علیزاده با ضمانت بابک سرمربی شد

عضو شورای فنی کشتی فرنگی با بیان اینکه اعضای این شورا، مدیر تیم های ملی را در قبال نتایج تیم ملی نوجوانان مسئول می‌داند گفت: حسن بابک گفت خودم دائما بالای سر تیم هستم و ما نیز سرمربی‌گری علیزاده را قبول کردیم.
به گزارش کسب و کار نیوز رحیم علی‌آبادی در گفتگو با ایسنا، درباره علل انتخاب فرشاد علیزاده به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، علی‌رغم مخالفت اعضای شورای فنی اظهار کرد:پس از مخالفت حمید سوریان با بدست گرفتن سرمربیگری تیم ملی نوجوانان بدلیل مشغله‌های کاری، حسن بابک مدیر تیم‌های ملی، فرشاد علیزاده را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای سرمربیگری نوجوانان معرفی کرد و با توجه به اینکه اعلام کرد خود بطور کامل بر نحوه کار کادر فنی نظارت می کند، شورای فنی در نهایت با پیشنهاد مدیر تیم‌های ملی موافقت کرد.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: مسئولیت نتایج تیم ملی نوجوانان و انتخاب سرمربی جدید کاملا بر عهده حسن بابک مدیر تیم های ملی است و شورا نیز به این شرط با پیشنهاد او موافقت کرد. اوست که باید دائما بالای سر تیم ملی باشد تا بر انجام کارها نظارت کند. حتی خادم نیز در این جلسه به بابک گفت مسئولیت این کار بر عهده شماست و ما شما را می‌شناسیم.
وی با بیان اینکه درباره انتخاب علی اشکانی به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان نیز شک و شبهه زیادی وجود داشت، خاطرنشان کرد: درباره انتخاب اشکانی نیز اعضای شورای فنی شک زیادی داشتند اما من یقین داشتم که او موفق می‌شود اما تنها بحثم این بود که نحوه کار در رده نوجوانان و جوانان با بزرگسالان تفاوت دارد و سرمربی تیم ملی بزرگسالان باید بطور دائم بالای سر تیم خود باشد تا بر امور مسلط شود.
علی‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه‌ای با فرشاد علیزاده نیز برگزار خواهد شد یا خیر گفت: قطعا جلسه‌ای را با علیزاده خواهیم داشت تا نقطه نظراتمان را به وی اعلام کنیم و در جریان برنامه‌های او قرار بگیریم.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره انتخاب احد پازاج به عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: شرط مهم شورای فنی برای پازاج این بود که وی به صورت دائم در تهران سکونت داشته باشد و اینگونه نباشد که مدام در راه تهران به اردبیل باشد چرا که این موضوع خود وی را نیز اذیت می‌کند که او نیز این شرط شورای فنی را قبول کرد. مدیریت تیم ملی بزرگسالان مسئولیت بسیار بزرگی است و پازاج برای نظارت بر امور باید بالای سر تیم باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای فنی تصمیمی برای تقویت کادر فنی بزرگسالان دارد یا خیر خاطرنشان کرد: در اینباره هنوز صحبتی انجام نشده اما قطعا یکی از برنامه‌های شورای فنی تقویت کادر فنی بزرگسالان خواهد بود. البته به غیر از اشکانی و چمیانی، سایر اعضای کادر فنی ثابت نیستند چرا که اگر بخواهیم آن‌ها ثابت شوند استان‌هایشان به لحاظ مربی و امور فنی دچار مشکل می‌شوند.