صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران

دوره آموزشی «مهارت‌های کلیدی توانایی در کار» برگزار شد

دوره‌ی آموزشی با عنوان «مهارت‌های کلیدی توانایی در کار» با ارائه‌ آقای دکتر حمیدرضا نایبی، مدرس بهره‌وری روز چهارشنبه - ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۶ - توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، از اهداف برگزاری این دوره‌ آموزشی برقراری ارتباط بین تئوری‌ها، ابزارها و تکنیک‌های متناسب با محیط کار بود. آموزش این دوره به طور رسمی از سال های گذشته در کشور سنگاپور به عنوان یکی از راهبردهای اصلی برنامه حرکت بهره‌وری آغاز شده و توسعه منابع انسانی از برنامه‌های زیربنایی مورد حمایت جدی دولت برای فراگیرسازی این بحث در ارتقای بهره‌وری نیروی کار تا کنون مدنظر قرار گرفته است. به‌علاوه، آموزش این مهارت‌ها به عنوان الفبای سواد محیط کار محسوب می‌شود.
در این دوره ۳۵ شرکت کننده از وزارت آموزش پرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت دادگستری، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت بحران کشور، شرکت راه آهن ج.ا.ایران، سازمان هواشناسی کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور و سازمان ملی بهره‌وری ایران حضور داشتند که مطالب ارائه شده در این دوره مورد استقبال شرکت‌کنندگان در آن قرار گرفت.