صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

بیش از 3 هزار و 550 نفر در فازهای جدید پارس جنوبی شاغل می‌شوند

حسنی گفت: در سال جاری مجتمع گازی پارس جنوبی جذب 468 نیروی رسمی در فازهای 19، 20 و 21 را در دستور کار دارد که با انجام فرآیندهای لازم نیروها جذب این شرکت خواهند شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، مسعود حسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت و گو ، با بیان اینکه توجه به منابع انسانی از مهم‌ترین اهداف این شرکت است، گفت: در همین راستا در سال‌های اخیر فعالیت‌های مهمی برای رضایت پرسنل صورت گرفته که باعث رضایتمندی 65 درصدی پرسنل شده است.
وی اظهار امیدواری کرد: رضایتمندی کارکنان پارس جنوبی تا دو سال آینده به بیش از 70 درصد برسد.
حسنی افزود: به برکت منبع عظیم گاز پارس جنوبی تعداد زیادی از جوانان و متخصصان کشور مشغول کار شده‌اند.
وی افزود: این مجتمع تا پایان سال گذشته 3 هزار و 256 پرسنل رسمی و 7 هزار و 512 پرسنل پیمانکاری داشته است که این تعداد در سال 97 با توسعه فازهای پارس جنوبی به حدود 5 هزار پرسنل رسمی و 15 هزار پرسنل پیمانکاری خواهد رسید.
حسنی گفت: در سال جاری نیز این مجتمع جذب 468 نیروی رسمی در فازهای 19، 20 و 21 را در دستور کار دارد که با انجام فرآیندهای لازم نیروها جذب این شرکت خواهند شد.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در سال جاری همچنین باید تعداد 535 نیرو در فازهای 15 و 16 و 850 نفر در فازهای 17 و 18 به‌صورت پیمانکاری مشغول به کار شوند.
وی میزان کل نیروهایی پیمانکاری که تا پایان سال باید جذب فازهای جدید مجتمع گاز شوند را 3 هزار و 85 نفر عنوان کرد و گفت: تا پایان سال مطابق برنامه 850 نفر جذب فاز 19 و  850 نفر نیز جذب فازهای 20 و 21 خواهند شد.
گفتنی است؛ فرآیند جذب نیروها از ابتدای سال در مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شده است و تاکنون تعداد زیادی از نیروها در فازهای جدید مشغول کار شده‌اند و این روند تا تکمیل چارت پالایشگاه و متناسب با قوانین و دستورالعمل‌ها ادامه می‌یابد.