صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازی با پرسپولیس سختی خودش را دارد

پهلوان: قدرت واقعی تراکتورسازی هنوز مشخص نشده است

بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: بازی مقابل استقلال خوزستان نشان داد که تیم ما روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شود ولی هنوز قدرت واقعی تراکتور هنوز نمایان نشده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، احسان پهلوان درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر بازی خوبی از کار درآمد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در بازی قبلی نیز ما سزاوار باخت نبودیم و باید استقلال خوزستان را در جام حذفی شکست می‌دادیم ولی با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.
وی افزود: خوشبختانه در لیگ توانستیم با به ثمر رساندن ۳ گل مقابل این تیم نتیجه بازی جام حذفی را جبران کنیم. هرچند می‌شد در این دیدار گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به‌هرحال کسب ۳ امتیاز در این دیدار برایمان خیلی مهم بود که توانستیم به این مهم دست‌یابیم.
بازیکن جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بچه‌ها هم‌قسم شده بودیم که حریف را شکست دهیم و با جبران نتیجه قبلی دل هواداران را شاد کنیم. خوشحالم که آن‌هایی که دیروز به ورزشگاه آمده بودند با رضایت کامل به خانه‌هایشان بازگشتند.
پهلوان تصریح کرد: به نظرم این بازی نشان داد که تیم ما چقدر روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شود ولی قدرت واقعی تراکتور هنوز نمایان نشده است و انشاءالله موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.
وی درباره به ثمر رساندن نخستین گلش برای تراکتور گفت: با وجود اینکه چندین موقعیت برای گلزنی داشتم توپ‌هایم تبدیل به گل نمی‌شد ولی خدا را شکر زحمات بچه‌ها جواب داد و در آخرین دقایق مسابقه توانستم یک گل برای تیمم به ثمر برسانم و دل هواداران را شاد کنم.
این بازیکن با اشاره به دیدار مقابل پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در سال‌های اخیر تیم آماده‌ای داشته و بازی کردن مقابل این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد ولی ما هم تراکتور هستیم و بازیکنان خوبی در اختیارداریم. تلاش می‌کنیم در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی کسب کنیم و دست‌پر از زمین مسابقه خارج شویم.
پهلوان در پایان به سایت باشگاه تراکتورسازی گفت: از هواداران می‌خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند تا ما با این هواداران پرشور با موفقیت از زمین مسابقه خارج شویم.