صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

، اولین دوره کارزار استارت آپ های ایرانی برگزار می شود

۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبت‌نام در بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران

استارت‌آپ‌های ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگ‌ترین جایزه استارت‌آپی ایران ثبت‌نام کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نوپانا، برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در یک رویداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «کارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم و برای کسب دو جایزه بزرگ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به رقابت خواهند پرداخت.
ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب شروع شده و تاکنون بیش از ۵۵۰ استارت‌آپ برای این رقابت بزرگ ثبت‌نام کرده‌اند.
استارت‌آپ‌های ایرانی می‌توانند تا ۸ دی ماه ۱۳۹۶ با مراجعه به nopahub.com/karzar، برای ثبت‌نام اقدام کنند.
گفتنی است، اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری Seed stage و مرحله اولیه Early stage  برگزار خواهد شد.
برنده نهایی رده مرحله اولیه Early Stage مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری Seed Stage مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
همچنین علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همه استارت‌آپ‌های برگزیده نیز، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.
کارزار یک رویداد جامع و حرفه‌ای است که با حضور و حمایت برجسته‌ترین فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران برگزار می‌شود.
سازوکار این رویداد به این صورت است که استارت‌آپ‌ها می‌توانند بنا به شرایطشان در یکی از ۲ رده بذری یا اولیه شرکت کنند و در حوزه صنعتی مخصوص خود، با استارت‌آپ‌های هم‌رده خود به رقابت بپردازند. برندگان نهایی حوزه‌های مختلف به مرحله نیمه‌نهایی می‌رسند و سپس سه استارت‌آپ برتر در روز فینال با یکدیگر در برابر حضار به رقابت می‌پردازند و برنده نهایی کارزار مشخص می‌شود.
شرط حضور در رده بذری، داشتن حداقل کمینه محصول پذیرفتی MVP و حداکثر جذب سرمایه ٥٥٠ میلیون تومان است. همچنین استارت‌آپ متقاضی در رده ابتدایی نیز نباید بیش از ۵ میلیارد تومان جذب سرمایه کرده باشد و بیش از ۵ سال از زمان شروع فعالیتش گذشته باشد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت Karzar.com نیز مراجعه کنند.