صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را دارند، برخورد جدی صورت می گیرد

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار-هومن نجاتی،معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار کلانتری در کشور نیازمند راه‌اندازی بوده که با توجه به مشکلات موجود موفق به راه اندازی آن‌ها نشده‌ایم و همچنین یک هزار کلانتری و پاسگاه در کشور نیازمند بازسازی می باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز سردار ایوب سلیمانی افزود: بسیاری از پاسگاه‌ها مربوط به پنج دهه گذشته بوده و فرسوده هستند که توجه خاصی در برنامه پنج ساله ششم توسعه در این زمینه شده است.
سلیمانی گفت: عمر خودروهای پلیس بالاست و جایگزینی آنها با خودروهای نو یک نیاز ضروری می باشد.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به برخورد با افراد هنجار شکن در جامعه تصریح کرد:با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را دارند و با انجام بی انضباطی اجتماعی، آرامش مردم را در یک سفر بی خطر هدف می‌گیرند، برخورد جدی صورت می گیرد.
وی افزود: امنیت تمام کشور علی‌رغم خواسته دشمن با همت دلسوزان و سربازان انقلاب اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی، روز به روز در حال بهبود است.
سردار سلیمانی اظهار کرد: در صورتی که نیروهای پلیس و ناوگان حمل و نقل در جاده‌ها، تقویت و تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز آنها تامین شود، پلیس با آمادگی کامل در جاده‌ها با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و ایجاد امنیت گام‌های بیشتری برمی‌دارد.
وی افزود: تلاش می‌کنیم در تمام مناطق صعب‌العبور و کوهستانی، نقاط استقراری و متحرک پلیس را به شبکه یکپارچه پلیس متصل کنیم.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی تاکید کرد:نرم مطلوب برای گشت‌های پلیس جاده‌ای در راه‌های اصلی به ازای هر 40 تا 50 کیلومتر یک گشت پلیس است اما متاسفانه امروزه به طور متوسط در راه‌های اصلی به ازای هر 250 کیلومتر تنها یک گشت پلیس وجود دارد که خود یکی از علت های افزایش تصادفات در جاده‌های کشور است.