صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت

احداث راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز مهم‌ترین اولویت توسعه چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست فعالان شاخص چهارمحال و بختیاری در تهران به میزبانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون سازمان برنامه و بودجه و معاونان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: اجرای نهایی این طرح و بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در تسریع روند توسعه‌ای مناطق مختلف کشور و این استان دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست فعالان شاخص چهارمحال و بختیاری در تهران به میزبانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون سازمان برنامه و بودجه و معاونان وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: اجرای نهایی این طرح و بهره‌برداری از آن نقش بسزایی در تسریع روند توسعه‌ای مناطق مختلف کشور و این استان دارد.
اقبال عباسی افزود: افزایش همگرایی و هم‌افزایی نیروهای مختلف در راستای توسعه چهارمحال و بختیاری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
عباسی تصریح کرد: بهره‌گیری از تجربه‌های موفق استان‌های دیگر مانند طرح اقتصاد مقاومتی توسعه قلعه گنج کرمان می‌تواند در شتاب بخشی به روند توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری مؤثر باشد.
شایان ذکر است، بهره برداری از طرح راه آهن ملی اصفهان - شهرکرد - خوزستان می‌تواند وضعیت جابجایی بار و مسافر از استان‌های مرکزی ایران به بنادر جنوبی کشور را متحول کند.