صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بانک های عامل استان موظفند

تا سه هفته دیگر نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات پرداخت نشده به واحدهای تولیدی اقدام کنند

شهرکرد-خبرنگار کسب و کار،استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: بانک های عامل استان نباید تسهیلات سرمایه ثابت را به صورت مستقیم و بدون ثبت در سامانه بهینیاب پرداخت کنند.
 همچنین موظفند تا سه هفته دیگر نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات مصوب پرداخت نشده به واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش کسب و کار نیوز، استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری گفت: بانک های عامل استان نباید تسهیلات سرمایه ثابت را به صورت مستقیم و بدون ثبت در سامانه بهینیاب پرداخت کنند همچنین موظفند تا سه هفته دیگر نسبت به تعیین تکلیف تسهیلات مصوب پرداخت نشده به واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان اقدامات لازم را انجام دهند.
وی تصریح کرد: بانک های عامل چهارمحال و بختیاری باید تکلیف واحدهای تولیدی تملیکی در استان را هر چه سریع تر مشخص کنند.
استاندار تاکید کرد: احیای طرح های غیرفعال از مهمترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سطح ملی و استانی محسوب می شود.
به گزارش کسب و کار،در این جلسه مشکلات پنج طرح کشاورزی و صنعتی در حوزه های تامین گاز طبیعی، تعیین تکلیف و تقسیط بدهی های بیمه ای، مالیاتی و بانکی، ارزیابی دوباره وثیقه ها و تنفس برای بازپرداخت مجدد این بدهی ها بررسی و تصمیمات کارشناسی لازم برای رفع این مشکلات اتخاذ شد.