صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

fه مناسبت هفته حمل‌ونقل

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی پیام تبریک ارسال کرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، این هفته را به تمامی خدمتگزاران عرصه حمل‌ونقل و رانندگان، خانواده پرتلاش راهداری استان و همچنین زحمت کشان خدوم پلیس‌راه، حلال احمر و اورژانس تبریک گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته حمل‌ونقل که از ۲۶ آذر تا یکم دی‌ماه می‌باشد، این هفته را به تمامی خدمتگزاران عرصه حمل‌ونقل و رانندگان، خانواده پرتلاش راهداری استان و همچنین زحمت کشان خدوم پلیس‌راه، حلال احمر و اورژانس تبریک و تهنیت گفت.
در متن پیام عبداللهیان آمده است:
در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی، اجتماعی و پویایی زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، از جاده‌ها و از طریق مبادی حمل‌ونقلی و مساعی تلاشگران حوزه حمل‌ونقل عبور خواهد کرد. با ایجاد یک جاده مناسب قطعاً حضور افراد در هر منطقه‌ای تسهیل شده و به تبع آن تبادلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انجام خواهد شد.
بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن ۲۶ آذر را که به روز حمل‌ونقل و رانندگان آراسته شده است و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور رانندگان و سایر دست‌اندرکاران و شاغلان خانواده عظیم حمل‌ونقل تبریک و تهنیت عرض نمایم.
همچنین جا دارد پیشاپیش یکم دی ماه را که آخرین روز از هفته حمل‌ونقل نیز می‌باشد، به خانواده پرتلاش راهداری استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات این غیور مردان سخت‌کوش جاده‌ها و همچنین زحمت کشان پلیس‌راه، حلال احمر و اورژانس که در تمام فصول سرد و گرم سال به صورت شبانه‌روزی برای حفاظت و نگهداری از راه‌ها و مسافران جاده‌ها، صادقانه خدمت می‌کنند، تقدیر و تشکر نمایم.
در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی ابن موسی‌الرضا (ع)، از درگاه خداوند متعال سربلندی و سرافرازی این عزیزان را در راه رسالت بزرگی که بر دوش گرفته‌اند، خواستارم.