صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با انتشار خبر کمبود نارنگی در بازار در فضای مجازی

رئیس اتحادیه میوه مرکز مازندران ، کمبود و گرانی نارنگی را تکذیب کرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران ضمن تکذیب صریح اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص کمبود و گرانی نارنگی در بازار مازندران، از شهروندان استان خواست تا قیمت‌های واقعی میوه و انواع صیفی‌جات میدان و بازار میوه‌وتره‌بار را تنها از کانال و پایگاه اطلاع‌رسانی مازنداصناف، سایت تخصصی اصناف مازندران دنبال کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف مازندران، امیرحسین فخرآوران گفت: روزهای گذشته خبر کمبود نارنگی در بازار و متعاقبا گرانی آن به‌دلیل کاهش عرضه از سوی برخی از رسانه‌ها در فضای مجازی منتشر شد که ما این موضوع را کاملا تکذیب می‌کنیم. وی تصریح کرد: نارنگی به‌حد کافی در میادین میوه و بازار موجود است و قیمت آن نیز متعادل است و هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم. رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران تأکید کرد: قیمت‌های واقعی میوه و انواع صیفی‌جات میدان و بازار میوه‌وتره‌بار تنها از کانال و پایگاه اطلاع‌رسانی مازنداصناف، سایت تخصصی اصناف مازندران منتشر می‌شود و از شهروندان استان مازندران تقاضا داریم اخبار میوه و تره‌بار را از این پایگاه خبری دنبال کنند. فخرآوران در ادامه  به قیمت انواع مرکبات در میادین میوه و تره‌بار مرکز استان اشاره و اظهار کرد: قیمت پرتقال تامسون یک‌هزار تا یک‌هزار و ۴۰۰ تومان، نارنگی تک‌رج، دو هزار و ۷۰۰ تا ۳ هزار تومان، نارنگی دو رج، یک‌هزار و ۸۰۰ تا دو هزار و ۳۰۰ تومان و نارنگی سبدی ۸ کیلویی، یک‌هزار و ۲۰۰ تا یک‌هزار و ۶۰۰ تومان  است که در بازار با سود ۲۵ تا ۳۰ درصدی از سوی واحدهای خرده‌فروشی عرضه می‌شود. رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پایان متذکر شد: هیچ‌گونه مشکلی برای تأمین میوه مورد نیاز بازار شب یلدا در مازندران نداریم.