صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

حمایت چند باره زیدان از بنزما

سرمربی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر الجزیره بار دیگر به حمایت از مهاجم فرانسوی تیمش پرداخت.
به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا رئال مادرید در نیمه نهایی جام جهانی باشگاهی برابر الجزیره امارات به میدان رفت و توانست با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی برسد و به فینال راه پیدا کند.
زیدان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: نیمه اول بازی عجیب بود. ما چندین فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاد کنیم، اما  حریف روی یک فرصت به گل رسید. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد و توانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم و دو گل هم به ثمر رسانیم.
سرمربی رئال مادرید درباره تکنولوژی استفاده از ویدئو، گفت‌: گل کاسیمیرو به بهانه آفساید مردود اعلام شد. من مشکلی با تکنولوژی ندارم اما برای یک صحنه نزدیک به چهار دقیقه منتظر ماندیم و چنین توقف های اصلا برای فوتبال خوب نیست.
زیدان درباره بنزما، گفت‌: کریم در این دیدار گل نزد اما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و من از عملکرد او رضایت دارم. او بازیکن خوبی است. بعضی فقط به دنبال گل زدن بنزما هستند، اما  برای ما چیزهای دیگری هم مهم است.
سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین درباره گرت بیل هم، اظهار کرد: برای او بسیار خوشحالم. بیل بعد از مدت‌ها به میادین بازگشت و توانست سرنوشت ساز ظاهر شوم. او شایسته ستایش است.