صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

استاندارچهار محال و بختیاری در جمع دانشجویان عنوان کرد

مسئولان و مدیران عامل افسردگی دانشجویان در دانشگاه هستند

مراسم گرامیداشت 16 آذر با یک هفته تاخیر و ظهر امروز با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار گردید
به گزارش کسب و کار نیوز، اقبال عباسی استاندار چهارمحال وبختیاری دانشگاه پیام نور شهرکرد  برگزار گردید
اقبال عباسی در ابتداء سخنانش با گرامیداشت 16 آذر این روز بزرگ را به دانشجو و دانشگاهیان تبریک گفت و افزود: دانشجو دریک  کلام خلاصه میشود وآن هم نشاط  تلاش و کوشش است .
رئیس شورای اداری استان افزود:دانشجو اهل فکر و اندیشه  است درجاهایی که نشاط و شادابی در بین جوانان و دانشجویان نیست باید نگران شد .
عباسی تصریح کرد:امروز دانشجویان بچه های انقلاب هستند واگر جایی دانشجو خدایی نکرده به انحراف کشیده شده است باید دلیل آن را در خودمان جستجو کنیم چراکه  در بعضی مواقع امروز ما عامل افسردگی دانشجویان شده ایم هر جایی که امید همراه با نشاط هر دو با هم باشند توسعه را بدنبال خواهد داشت. 
وی با بیان اینکه  امروز توسعه، دانش وتلاش هر سه لازم وملزوم همدیگر هستند، در قبل از انقلاب اگر توسعه اقتصادی رخ داد اما توسعه فکری ومعنویت رخ نداده بود وهمین امر باعث عقب ماندگی و پس رفت کشور بود چرا که  معنویات بکلی کمرنگ و وجود خارجی وجود نداشت
استاندار خاطر نشان ساخت:قبل از انقلاب استعمار جای خود را در دانشگاه باز کرده بود، اما از بدو انقلاب برای توسعه کشور دانشجویان نقش بسیار پر رنگ سرنوشت سازی داشته ودارند اگر دانشجو قدرت توسعه نداشته باشد کشور نیز پیشرفت نخواهد کرد. 
رئیس شورای تامین استان در خاتمه تاکید کرد:امروز در همه زمینه ها تلاش باید همراه با دانش باشد دانشجویان ودانشگاهها باید برای سیاستمداران ودولتمردان خط مشی تعیین نمایند.