صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سبزوار خبر داد

فعالیت ۸ اکیپ در طرح راهداری زمستانی شهرستان سبزوار

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سبزوار گفت: شش اکیپ راهداری در طرح زمستانه امسال در سطح جاده‌ای شهرستان سبزوار و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، مهدی رحمتی گفت: این اکیپ‌ها در قالب سه راهدارخانه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سبزوار نقاط حوزه استحفاظی را پوشش می‌دهند.
وی ادامه اظهار کرد: ۴۵ نیروی انسانی و ۳۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین شامل لودر، گریدر و کامیون کار امدادرسانی به مسافران در این طرح زمستانی بر عهده دارند.
رحمتی همچنین گفت: اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در جاده‌ها حضور دارند و طی این ایام در مواقع لازم عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی اجرا می‌شود.
وی در پایان افزود: اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه جوادالائمه در کیلومتر ۲۰ محور سبزوار – اسفراین (گردنه بید و برغمد)، راهدارخانه ثامن در کیلومتر ۹۰ محور سبزوار – بردسکن (گردنه البلاغ) و راهدارخانه آریان در کیلومتر ۳۰ محور کاشمر قدیم و اکیپی نیز در راهدارخانه مرکزی واقع در ستاد راهداری و حمل‌ونقل شهرستان مستقر هستند.