صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

همزمان با سراسر کشور صوت گرفت

آماده باش ۱۱۱ راهدار در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش ۱۱۱ راهدار و اکیپ‌های این اداره کل در محورهای جنوب استان خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا دشتی‌زاده اظهار داشت: ۲۰ آذر ماه جاری همزمان با سراسر کشور مانور راهداری زمستانی توسط وزارت راه و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات کل راه و شهرسازی با همکاری پلیس راه، هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در جنوب استان برگزار شد.
همچنین رئیس اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه‌ها اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تعداد پرسنل فعال در راهداری زمستانی جنوب استان ۱۱۱ نفر می‌باشد و ۱۲ باب راهدار‌خانه ثابت و یا پایگاه نیز برای راهداری زمستانی در جنوب استان فعال شدند.
دشتی زاده  افزود: تعداد ۷۲ دستگاه ماشین آلات، یک باب انبار شن و نمک ، ۵ عدد سوله ماشین آلات و‌۱۰ اکیپ فعال نیز در جنوب استان فعال شدند و ۹ گشت فعال در راه ها حضور دارند و طول راه‌های تحت پوشش برف روبی نیز ۱۰۰ کیلومتر می‌باشد.
وی در ادامه  به خبرگزاری فارس گفت: ۸ دستگاه بولدوزر ،۲۰ دستگاه کامیون،۱۲ دستگاه گریدر و ۱۰ دستگاه لودر و ۲۲ دستگاه ماشین سبک کمک دار تعداد ماشین آلات مستقر  در پایگاه های راهداری زمستانی جنوب استان می‌باشد.
دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان با توجه به انجام این مانور آمادگی خود جهت ایمنی مسافران در ایام روزهای سخت زمستان را  اعلام می‌دارد.