صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

۲۳ آذرماه

انتخابات سازمان نصر الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر) با اعلام خبر برگزاری انتخابات هیات مدیره این سازمان در ۲۳ آذر ماه سال جاری از تعیین تکلیف انتخابات کل استان ها تا پایان آذرماه خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ناصرعلی سعادت - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور - امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها با اعلام خبر برگزاری انتخابات هیات مدیره این سازمان در ۲۳ آذر ماه اظهار کرد: این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که برای اولین بار در تاریخ برگزاری این انتخابات تا پایان آذر ماه تکلیف انتخابات هیات مدیره کل استان ها به صورت همزمان مشخص می شود.
سعادت همچنین با انتقاد از پروسه طولانی انتخاب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اظهار کرد: با توجه به مدت سه ساله ریاست در سازمان نصر، این روند چندماهه انتخاب رئیس باعث می شود تا کارهای این صنف معطل بماند.
وی با دعوت از همه اصناف برای شرکت در انتخابات سازمان نصر بیان کرد: امسال تعداد 9831 تعرفه را آماده کرده‌ایم چیزی که در دوره قبل تنها 2000 برگه بود؛ علت کار هم این است که هرکسی که در سازمان عضویت دارد بتواند بیاید و رای بدهد. در این دوره 21 نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب خواهند شد.
رئیس سازمان نصر کشور با اشاره به الکترونیکی بودن شیوه انتخابات این سازمان ادامه داد: رای دهندگان بعد از اینکه رای خود را در سیستم ثبت کردند، یک پرینت از آن چاپ و در صندوق ریخته می شود که این مساله امکان شمارش دستی آراء را هم فراهم می آورد.
سعادت در پایان با اشاره به برخی از اقدامات خود در طول دوران ریاست سه ساله خود بر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: ما بعد از تلاش‌های فراوان توانستیم یک کرسی در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی کسب کنیم که موفقیت بزرگی برای سازمان نصر بود. همچنین بسیاری از تعاملات دیگر را با سازمان های مختلف برای حمایت از استارت آپ ها انجام دادیم که باعث رشد حضور جوانان و کسب و کارهای نوپا در صنعت آی تی کشور شد.