صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

290 هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری دارای گاز طبیعی هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به توسعه گازرسانی به شهرها و روستاها و صنایع چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال گذشته افرایش 13 هزار و 825 اشترک جدید شهری و روستایی صورت گرفته که میزان تعهد 115 درصد بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز سیامک حیدری در ادامه افزود: افزایش تعداد سه هزار و 585 خانوار جدید و یک هزار و 95 خانوار شهری جدید تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته اند که پیش بینی می‌شود و با رایزنی و تلاش های صورت گرفته نیز دیگر نقاط استان که فاقد گاز هستند تحت پوشش قرار بگیرند.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با توجه به افزایش تعداد مشترکان گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: میزان مصرف گاز طبیعی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد رشد داشته است.
حیدری خاطر نشان کرد: از 40 شهر و 750 روستا در چهارمحال و بختیاری تعداد 38 شهر و همچنین 440 روستا از نعمت گاز برخوردار شده که گازرسانی به بقیه شهر و روستاها از اولویت ها و اهداف مهم به شمار می‌روند.
وی با بیان اینکه نزدیک به 290 هزار خانوار در چهارمحال و بختیاری دارای گاز طبیعی هستند خاطر نشان کرد: در استان حدود پنج هزار و 300 کیلومتر شبکه شهری و روستایی انجام و همچنین تعداد 177 هزار و 500 انشعاب در استان اجرا شده است.