صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پیام مدیرعامل سایپا به مدیرعامل ایران خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی به مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص)و امام صادق (ع) از همکاری بین این دو گروه صنعتی استقبال کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز،در بخشی از این پیام آمده است: ان شاا.. با همکاری در بخش های مختلف از جمله طراحی وتوسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.
متن کامل پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:
جناب آقای مهندس هاشم یکه زارع
مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو
با سلام و احترام؛
ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) از مرحمت و لطف جنابعالی در خصوص ارسال پیام تبریک انتصاب اینجانب که بسیار دلگرم کننده و موجب خرسندی بنده و همکاران گروه خودروسازی سایپا بود تشکر می نمایم.
بی شک همانگونه که به درستی اشاره فرمودید صنعت خودرو، تنها بر دوش سرمایه‌های انسانی فعال و خلاق این صنعت می‌تواند به تعالی و پیشرفت قابل قبول برسد. ان­شاءا... با همکاری در بخش های مختلف از جمله طراحی وتوسعه، استفاده از تجارب موجود و همچنین همراهی و یاری در زمینه رفع نیازهای مشتریان داخلی و توسعه بازارهای صادراتی بتوانیم روزهای بهتری برای صنعت خودرو داخلی رقم بزنیم.
آرزوی سلامتی و توفیق حضرتعالی، مدیران بزرگوار و پرسنل محترم گروه صنعتی ایران خودرو را از خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) داریم.