صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خبر داد

بازدید شرکت کشتی‌سازی کره‌ای از منطقه ویژه بندر امیرآباد

یک شرکت سرمایه‌گذار از کره جنوبی که در صنعت کشتی‌سازی فعالیت دارد به همراه مسئولان استانی مازندران از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بازدید کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا ، معاون دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در این دیدار به ظرفیت و امکانات موجود برای سرمایه‌گذاران در این بندر اشاره کرد و گفت: تمام زیرساخت‌های اولیه و لازم برای سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد مهیا است.
حبیب‌الله طالبی با اشاره به مزایای قانونی مناطق ویژه اقتصادی، یک‌هزار و ۶۰ هکتار اراضی پس‌کرانه، تخفیف‌های مالیاتی و معافیت بر ارزش افزوده را از مؤلفه‌هایی دانست که سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این بندر ترغیب خواهد کرد.
طالبی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی انجام شده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در حال افزایش است؛ بر آمادگی کامل این بندر در پذیرش بخش خصوصی داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف تأکید کرد.
در ادامه این دیدار، نمایندگان شرکت کره‌ای با بیان اینکه بندر امیرآباد از پیشرفت و توسعه روزافزونی برخوردار است، بر بهره‌گیری از امکانات موجود، جهت سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد اشاره کردند.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار، نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذار کره‌ای از منطقه عملیاتی و اراضی پشتیبانی بندر امیرآباد نیز بازدید کردند.