صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

دقایقی پیش صورت گرفت

خوشامدگویی پوتین و سخنرانی اینفانتینو

مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی آغاز شد که نماینده فوتبال ایران نیز به عنوان یکی از ۳۲ تیم شرکت کننده در این مراسم حضور دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸ امروز جمعه به وقت روسیه در کاخ کرملین مسکو با حضور نمایندگان و سرمربیان تیم‌ها آغاز شد. پوشش کامل و زنده این مراسم را در زیر می‌خوانید:
پوتین شروع کننده مراسم
ولادمیر پوتین نخست وزیر روسیه اولین نفری بود که روی سن آمده و در مورد میزبانی روسیه در جام جهانی صحبت کرد. در کنار او جیانی اینفانتینو رئیس فیفا هم حضور داشت. پوتین در صحبت‌هایش گفت: ما می‌خواهیم با برگزاری خوب جام جهانی قدرت روسیه را به جهان نشان دهیم.
اینفانتینو: از پوتین تشکر می‌کنم
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال در شروع این مراسم گفت: به همه خوش آمد می گویم. باعث افتخار است که بنده هم در این مراسم حضور دارم. از پوتین به خاطر خوشامدگویی‌اش تشکر می‌کنم. از همه کسانی که از هفت سال گذشته زحمت کشیده‌اند تا ما به اینجا برسیم تشکر می‌کنم. در این مراسم تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت. اینها ۳۲ تیم بهترین در دنیا هستند.
اینفانتینو از حضور بزرگان در این مراسم تشکر کرد و نام پله ستاره فراموش نشدنی فوتبال برزیل را بر زبان آورد که با تشویق شدید حضار مواجه شد و پله هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.