صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

برانکو ایوانکوویچ

زیباترین تاکتیک های فوتبال را نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی پرگل تیمش برابر ذوب آهن گفت: به برد بزرگ و خوبی دست پیدا کردیم و خوشحالم که توانستیم با این برد هوادارانمان را شاد کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۴ بر صفر عصر جمعه تیمش برابر ذوب آهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: قبل از هر چیری بابت زلزله مجددی که در کرمانشاه آمده است به مردم ایران تسلیت می گویم.
وی در مورد عملکرد سرخپوشان در بازی امروز گفت: بهترین هدیه را به هوادارانمان دادیم. خیلی خوب بودیم. من توجه ویژه ای به بازی امروز داشتم. چون آنها تیم خیلی خوبی دارند. شاید از لحاظ رتبه، جایگاهش اینجا نباشد. مقابل پرسپولیس همه چیز متفاوت می شود. با احترام فراوان برای ذوب آهن، توجه خاصی به آن داشتم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: بازیکنانم قوی و خلاقانه بازی کردند. سه گل فوق العاده زیبا زدیم. فرصت ها و شانس هاس بسباری را به وجود آوردیم. این بازی، زیباترین تاکتیک های فوتبالی را نشان داد.
برانکو ایوانکوویچ درباره کلین شیت بیرانوند در این بازی گفت: ریتم بازی در طول نود دقیقه خیلی خوب بود. خوشحالم مقابل مهاجمان آنها کم نیاوردیم. این اتفاق خیلی خوبی بود.
برانکو ایوانکوویچ درباره سیری ناپذیر بودن مهاجمان این تیم در گلزنی افزود: من از این بازی تیمم بسیار خوشحالم. این بازی جزو یکی از بهترین بازی های ماست. از بازیکنانم انرژی و شوق فراوان خواسته بودم. آنها خیلی خوب بودند. من از بازیکنانم تشکر می کنم.
وی درباره عملکرد گادوین منشا و اینکه توانست پس از مدتها گلزنی کند اظهار داشت: امروز منشا خیلی خوب بود. او نیاز به زمان داشت تا با تیم تطبیق پیدا کند. او باید به فلسفه و دیدگاهمان عادت می کرد. طبیعی بود حضورش در این باشگاه بزرگ نیاز به کار مستمر روزانه دارد. انتظار داریم بهتر از اینها باشد. هر بازیکن باید روز به روز بهتر شود.
برانکو ایوانکوویچ درباره حفظ انگیزه بازیکنان گفت: برنامه بازی هایمان بسیار فشرده است. بازیکن در چنین وضعیتی مدام در کوران مسابقات قرار می گیرد. بردهای اینچنینی باعث بالا رفتن روحیه آنها می شود. در چنین شرایطی فقط و فقط باید کار کنیم.
سرمربی پرسپولیس درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل تصریح کرد: ما دو سیستم بازی داریم. این موضوع بستگی به نوع بازیکنانمان هم دارد. آنچه خیلی مهم است تنوع در ارائه بازی ماست. من باید قدم به قدم  جلو بروم. ما باید از هر لحاظ خودمان را آمده نگه داریم. در چنین شرایطی حریف خیلی سخت می تواند ما را کنترل کند.
سرمربی پرسپولیس درباره گلهایی که مظاهری درون دروازه ذوب آهن خورد اظهار داشت: او اصلا مقصر نیست. ما سه گل خیلی خوب زدیم. من حتی بازیکنانشان را هم مقصر نمی دانم. بازیکنان تیمم خیلی خوب بودند. مظاهری روی آن توپ ها هیچ کاری نمی توانست انجام دهد.