صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت

فکر نمی کردیم برابر پرسپولیس چنین نتیجه ای رقم بخورد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شروع خوبی داشتیم اما هرگز فکر نمی کردیم چنین نتیجه ای در پایان بازی رقم بخورد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  مهدی رجب زاده پس از پایان چهار بر صفر پرسپولیس برابر تیمش در ورزشگاه آزادی گفت:  شروع بسیار خوبی داشتیم و حتی چند موقعیت هم به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم.
وی تاکید کرد: شاید اگر پنالتی ما به گل تبدیل می شد نتیجه چیز دیگری رقم می خورد. بارها اتفاق افتاده دو بر صفر عقب است اما یک گل می زند و همان یک گل باعث می شود تا پیروز میدان باشد ولی فکر می کنم بازیکنان ما پس از پنالتی که از دست دادیم احساسی بازی کردند و تنها به فکر گل زدن بودند و همین مساله باعث شد پرسپولیس که روز خوبی را سپری می کرد از ضدحمله هایش استفاده کرده و ما را شکست دهد.
وی در پاسخ به این پرسش آیا اگر شما درون زمین بودید پنالتی را به گل تبدیل می کردید، گفت: تبریزی ضربه خوبی زد اما شانس با او یار نبودو توپش به تیر دروازه برخورد کرد، شاید اگر من هم درون زمین بودم و پنالتی را می زدم توپ من هم به گل تبدیل نمی شد. این اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می دهد و حتی بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی هایشان را از دست می دهند.
کاپیتان ذوب آهن در خصوص افت این روزهای تیمش گفت: فوتبال همین است، یک روز بالای جدول و یک روز پایین. سال گذشته هم چنین اتفاقی برای استقلال افتاد اما آنها در نیم فصل دوم تغییر کردند و توانستند نایب قهرمان لیگ شوند. ما یک بازی دیگرمقابل نفت تا پایان نیم فصل داریم و ان شاءالله با تعطیلاتی که پیش رو داریم و تمریناتی که انجام می دهیم دوباره به روزهای اوج بازخواهیم گشت.
وی در خصوص حضورش در زمین به جای مرتضی تبریزی و ناراحتی این بازیکن گفت: هر بازیکنی که تعویض می شود ناراحت است. او در نیمه اول زحمات زیادی کشید و تلاش خود را کرد اما توپ هایش به گل تبدیل نشد و من هم نمی دانم از زمانی که به زمین آمدم عملکردم چگونه بود ولی تمام تلاش خود را انجام دادم.
وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود شما از پدر بیرانوند بزرگتر هستید گفت: تا آنجا می دانم پدر علیرضا هشت سال از من بزرگتر است اما خدا را چه دیدی شاید من هم دو سال دیگر با نوه هایم بازی کردم.
رجب زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این روزهای بد از ذوب آهن دور شود و ما بتوانیم در نیم فصل بازی های قابل قبول تری ارائه داده و به موفقیت برسیم.