صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به منظور بررسی وضعیت شبکه برق غرب انجام شد

بازدید مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر و هیات همراه از مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه

مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر به همراه آقای قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر و هیئت همراه به منظور بررسی وضعیت شبکه برق غرب از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه بازدید کردند.

 به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر به همراه آقای قاسمی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر و هیئت همراه به منظور بررسی وضعیت شبکه برق غرب از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه بازدید کردند.
گفتنی است مهندس کردی و هیات همراه از پست های 230 و 63 کیلوولت سرپل ذهاب بازدید کردند و مهندس چهل امیرانی مدیرعامل این شرکت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مهندسین و کارشناسان در جهت عادی سازی شرایط بحرانی شبکه را برای ایشان تشریح کرد.
در ادامه مهندس کردی ضمن ابراز خرسندی از روند عادی سازی شرایط شبکه، دستورات لازم به مدیرعامل و گروه های تعمیراتی را صادر و بر تسریع در عادی سازی شرایط شبکه تا وصل شدن کامل برق شهر تأکید کرد و افزود: دیزل ژنراتورهایی که از استان های همجوار به این شهرستان آورده شده اند در اسرع وقت در مناطق اولویت دار و حساس نظیر بیمارستان ها و درمانگاه ها و... جهت ارائه هرچه بهتر خدمت به مردم آسیب دیده مستقر گردند.
در ادامه این بازدید مهندس کردی به همراه آقای قاسمی در جمع مردم آسیب دیده حاضر شدند و ضمن گوش دادن به درد و دل آنان، با آنها ابراز همدردی نمودند.
شایان ذکر است جهت رفاه حال مردم و تسریع در برق رسانی، مقرر شده است که یک پست سیار 63 کیلوولت در محل پست آسیب دیده مستقر گردد.
لازم به یادآوری است در اثر شدت این زلزله، ساختمان پست 63 کیلوولت سرپل ذهاب و ساختمان شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان دچار خسارت های شدیدی شده اند.