صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لرستان

«مجید غلامی» معلم لرستانی با هیترِ دست‌ساز جان خود را از دست داد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مجید غلامی بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده، بلکه بر اثر برق‌گرفتگی با هیتر دست‌ساز جان‌باخته‌ است.
به گزارش کسب و کار نیوز، قربانی (مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان) در ارتباط با حادثه جان‌باختن یک معلم روستایی گفت: مجید غلامی، معلم روستای سپیددشت بود و در کانکس هم درس می‌داد و هم در طول هفته در همان کانکس زندگی می‌کرد.
وی در ارتباط با حادثه منجر به مرگ این معلم گفت: ایشان بر اثر گازگرفتگی فوت نکرده؛ بلکه هیتر برقی دست ساز درست می‌کند که براثر برق‌گرفتگی باهمین هیتر جان خود را از دست داد.
قربانی ادامه داد: صبح روز حادثه، قبل از شروع کلاس هیتر اتصالی می‌کند و در این حادثه، معلم جوان متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که مگر کانکس‌های روستایی آموزش و پرورش سیستم گرمایشی ندارند که معلم مجبور شده هیتر دست‌ساز درست کند؛ گفت: همه کانکس‌ها مجهز به بخاری و وسایل گرمایش هستند ولی مشخص نیست چرا مجید غلامی اقدام به درست کردن هیتر کرده.
وی در پایان تایید کرد که در برخی مناطق محروم و روستایی لرستان، تدریس در کانکس انجام می‌شود و معلمان در همان کانکس، شب را به سر می‌برند.
به گفته قربانی، معلم متوفی، متاهل و صاحب فرزند بوده‌است.