صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مظفر:

فوتسال زنان در شرایط بسیاری خوبی قرار دارد

«شهرزاد مظفر»سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت : اردویی 8 روزه برای آماده سازی ملی پوشان فوتسال زنان داشتیم و خوشبختانه تیم در حال حاضر در شرایط خوبی از آمادگی قرار دارد و در برابر یک تیم قدرتمند اروپایی بازی خواهیم کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز،  «شهرزاد مظفر»سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت : اردویی 8 روزه برای آماده سازی ملی پوشان فوتسال زنان داشتیم و خوشبختانه تیم در حال حاضر در شرایط خوبی از آمادگی قرار دارد و در برابر یک تیم قدرتمند اروپایی بازی خواهیم کرد.
مظفر روز چهارشنبه در خصوص شناخت از تیم ملی فوتسال ایتالیا در گفت وگو با ایرنا افزود: شناختی از این تیم نداریم و نتوانستیم فیلمی از بازی های این تیم پیدا کنیم، زیرا ضمن اینکه این تیم هرگز در مسابقات جام جهانی کوچک فوتسال نیز شرکت نکرده است .
وی ادامه داد با توجه به اینکه نزدیک 15 دقیقه از تمرین این تیم را تماشا کرده ام متوجه شدم این تیم از سطح آمادگی خوبی برخوردار است و باتوجه به بررسی های انجام شده جز یکی از بهترین تیم های اروپا است که هدایت این تیم به عهده سرمربی تیم ملی مردان این کشور است .
مظفر گفت: تیم ملی زنان ایتالیا با کادر فنی کامل به ایران آماده و بازیکنان از نظر فیزیکی و آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و ما دو روز آینده در برابر یک تیم قدرتمند اروپایی بازی خواهیم کرد. 
وی در خصوص برنامه های اجرا شده در دو اردوی آماده سازی تیم ملی و فوتسال زنان گفت: با توجه به حضور ملی پوشان در رقابت های لیگ برتر فوتسال در اردو هستند به مرور تاکتیک ها پرداختیم و تیم به هماهنگی خوبی رسیدند و اگر چه یک یا دو آسیب دیده داریم که ممکن است که بازی فردا نرسند اما خوشبختانه در مجموع از شرایط برخورداریم که نوید یک بازی خوبی در برابر تیم ایتا لیا را داریم .
«فرزانه توسلی» و «فاطمه پاپی» دو بازیکن آسیب دیده تیم ملی هستند و باتوجه به برنامه های فیزیوتراپی به احتمال زیاد روز جمعه می توانند در برابر ایتالیا بازی کنند.
وی در خصوص اینکه چه نتیجه ای را برای دو بازی تدارکاتی پیش بینی می کند گفت: باتوجه به اینکه هیچ شناختی از تیم ایتالیا ندارم و ازطرفی نتیجه بازی های تدارکاتی اهمیتی ندارند در این خصوص اظهار نطر نمی کنم اما من و همه بازیکنان تلاش خواهیم کرد بهترین استفاده را از رویارویی با یک تیم قدرتمند داشته باشیم. 
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان اضافه کرد: هدف ما آماده سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه 97 به میزبانی تایلند برگزار می شود و ما خوشحالیم که با حمایت های فدراسیون فوتبال بتوانیم دو بازی در برابر ایتالیا و دو بازی در مقابل روسیه انجام دهیم و تلاش هایی در جریان است که یک بازی خارجی دیگر با یک تیم آسیایی برای آماده سازی تیم ملی فراهم شود.
وی با اظهار خرسندی از اینکه دیدار تیم های ملی های ایران وایتالیا با حضور تماشاگران زن در سالن پیامبر اعظم شهرک غرب برگزار می شود گفت: این فرصت بسیار خوبی است که تا علاقمندان فوتبال زنان از نزدیک دیدار دو تیم را ببینند.
تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و ایتالیا دو دیدار دوستانه را به میزبانی ایران برگزار خواهند کرد. ملی پوشان ایران فردا (پنجشنبه) در نخستین دیدار ساعت ۱۶ به مصاف ایتالیا خواهد رفت و در دیدار دوم خود را روز جمعه ساعت ۱۵ دومین دیدار را برگزار خواهند کرد.
اسامی ناظران و داوران بازی دیدار دو تیم ایران و ایتالیا به شرح زیر است:
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.