صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

همایش بسیجیان در ورزشگاه امام رضا (ع)، پدیده - نفت در ثامن

در حالی ‌که به نظر می‌رسید دیدار پدیده و نفت تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود، این دیدار به ورزشگاه ثامن منتقل شد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در حالی که توقع می‌رفت پس از برگزاری دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و استقلال تهران در ورزشگاه ثامن، دیدار روز جمعه پدیده و نفت تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود، اما مشخص نیست به چه علتی این دیدار هم در ورزشگاه پر از ایراد ثامن‌الائمه برگزار خواهد شد.
حیدر خوش‌نیت، معاون سیاسی‌ انتظامی فرمانداری مشهد اظهار کرد: کمیته انتظامی برگزاری مسابقات ورزشی با برگزاری مسابقه تیم‌های پدیده و نفت در روز جمعه، سوم آذر ماه، در ورزشگاه امام رضا(ع) موافق است.
وی افزود: با توجه به مصوبات قبلی کمیته امنیتی ‌انتظامی مسابقات ورزشی فرمانداری مشهد این کمیته هیچ مشکلی با برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا(ع) ندارد.
حال مشخص نیست چه دلیلی سبب شده تا دیدار پدیده و نفت تهران در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار نشود. نباید فراموش کرد ورزشگاه ثامن علاوه بر کمبودهایی که دارد، به واسطه مسافت دورش از مشهد علاقه‌مندان به فوتبال را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.
با توجه به برگزاری همایش بسیجیان استان در ورزشگاه امام رضا(ع) در روز پنجشنبه، دوم‌ آذر ماه، به نظر می‌رسد که  این همایش سبب شده تا دیدار تیم‌های پدیده و نفت به ثامن‌ منتقل شود.