صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی با حضور شرکت‌کنندگان از ۱۲ کشور آسیایی صورت می گیرد

برگزاری دوره آموزشی بین‌المللی در زمینه «روابط نیروی کار و مدیریت در بنگاه‌های کوچک و متوسط»

دوره آموزشی بین‌المللی در زمینه «روابط نیروی کار و مدیریت در بنگاه‌های کوچک و متوسط» از ۴ تا ۸ آذرماه ۱۳۹۶ به میزبانی کشورمان برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، در این دوره که با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگانی از ۱۲ کشور عضو سازمان بهره‌وری آسیایی شامل جمهوری اسلامی ایران، بنگلادش، تایوان، فیجی،  هند، اندونزی، مالزی، مغولستان، نپال، تایلند، سریلانکا و پاکستان حضور دارند. 
اساتید بین‌المللی این دوره از کشورهای ژاپن و سنگاپور هستند که ضمن ارائه جدیدترین الگوهای روز دنیا در زمینه‌های مرتبط، دانش و تجارب خود را در زمینه‌های مربوطه به‌اشتراک می‌گذارند.
بحث، بررسی و اشتراک‌گذاری وضعیت فعلی و مسائل مربوط به روابط مدیریت نیروی کار و شناسایی نقش دولت‌ها، اتحادیه‌های کارگری و سازمان‌‌های ملی بهره‌وری در دوران انقلاب صنعتی چهارم، برای ارتقای روابط سازمانی، هماهنگی روابط مدیریت و نیروی کار، از مهمترین اهداف این دوره آموزشی است که دستیابی به این اهداف منجر به بهبود بهره‌وری پایدار خواهد شد.
اساتید و شرکت‌کنندگان طی این دوره از برخی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کاسپین استان قزوین بازدید خواهند کرد.
شایان ذکر است که روابط مدیریت و نیروی کار به نظامی اشاره دارد که در آن کارفرمایان، کارکنان، نمایندگان آنها و دولت به طور مستقیم یا غیر مستقیم با یکدیگر برای تنظیم قوانین پایه برای مدیریت روابط کاری تعامل می‌کنند. نحوه ایجاد و حفظ رابطه دوستانه بین نیروی کار و مدیریت فرایند مهمی است که سودمندی متقابل به همراه خواهد داشت. همچنین تجربه کشورهایی که سوابق بهره‌وری مناسبی دارند، ارتباط بین روابط مدیریت و نیروی کار با رشد بهره‌وری را به‌روشنی نشان می‌دهد.