چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فولاد برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تامین می‌شود

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده از امکان تامین فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، با وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه که تلفات مالی و جانی بسیاری برجای گذاشت، سیل کمک‌های مردمی مایحتاج اولیه مردم آسیب دیده را فراهم کرد، اما کمک‌های دولتی دیگری نیز برای بازسازی زیرساخت‌های تخلیه شده و خانه آسیب دیدگان در راه هستند.
بعد از اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده غرب ایران، انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز طی اطلاعیه‌ای از آمادگی این انجمن و اعضای آن برای تامین فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده و همکاری با دولت خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که با توجه به لزوم بازسازی فوری و تامین مسکن مورد نیاز مناطق زلزله زده این انجمن با هماهنگی‌های انجام شده به نمایندگی کارخانه‌های فولادی آمادگی دارد نسبت به تامین به موقع، اقتصادی و بهینه فولاد مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده و همچنین جذب کمک‌های فعالان فولادی کشور اقدام کنند.
پس از اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت این اولین اعلام آمادگی رسمی از سوی انجمن‌های تولیدکننده محصولات معدنی و مصالح ساختمانی بود که در راستای کمک‌رسانی زیرساختی به مناطق زلزله زده مطرح شد.