صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو هیات مدیره این شرکت خبر داد:

قاسم‌جهرودی مدیرعامل سایپا شد

به گفته عضو هیات مدیره سایپا با تصویب هیات مدیره این گروه خودروسازی محسن قاسم‌جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید سایپا منصوب شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا بادکوبه با اعلام این خبر افزود: جهرودی دانش آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه امیرکبیر است که پیش از این در ایساکو و ساپکو سابقه مدیریت داشته است و مدیرعاملی شرکت های ریخته گری آلومینیم و یاتاقان بوش را نیز در کارنامه خود دارد.
طبق گزارش مرکز اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وی اظهار کرد: جهرودی آشنا به فضای خودروسازی کشور است و انتظار می رود که بتواند در ارتقای کیفی محصولات، رضایت مشتریان و بهره گیری از فناوری‌های روز خودروسازی با همدلی هزاران کارشناس و کارگر این مجموعه خودروسازی مؤثر واقع شود.
شایان ذکر است که در کارنامه کاری جهروری سمت هایی مانند مدیر عامل و رییس هیأت مدیره شرکت یاتاقان بوش ایران متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو (به مدت پنج سال)، مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو به مدت پنج سال، قائم مقام ساخت و خودکفایی مدیرعامل شرکت ساپکو، عضو هیات مدیره شرکت ایساکو، عضو هیأت مدیره شرکت رادیاتور ایران متعلق به گروه سایپا و رییس هیات مدیره شرکت لنت پارسیان پیشرو دیده می‌شود.
پیش از این مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا بوده است.