صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی صورت گرفت

آغاز به کار دوره آموزشی «مدیریت ریسک ایمنی مواد غذایی در زنجیره‌های تامین مواد غذایی» از طریق ویدئو کنفرانس

دوره آموزشی «مدیریت ریسک ایمنی مواد غذایی در زنجیره‌های تامین مواد غذایی» از طریق سامانه ویدئوکنفرانس، صبح امروز - دوشنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۶ - آغاز به‌کار کرد.
 به گزارش کسب و کار نیوز، هدف از این دوره آموزشی که با همکاری سازمان ملی بهره‌وری ایران و سازمان بهره‌وری آسیایی از طریق سامانه ویدئو کنفرانس با حضور شرکت کنندگان از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بنگلادش، هند، پاکستان و ویتنام به صورت آنلاین برگزار می‌شود، افزایش درک شرکت کنندگان از چارچوب های مدیریت ریسک و کاربرد آنها در مدیریت ریسک ایمنی مواد غذایی (FSRM) در زنجیره تامین مواد غذایی و شناسایی راه هایی برای ترویج پذیرش چارچوب‌های FSRM در میان SMEها در صنایع غذایی است.
هماهنگ کننده علمی این دوره در کشورمان، جناب آقای دکتر محمدرضا اردکانی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نائب رئیس انجمن جهانی تحقیقات کشاورزی ارگانیک است.
شرکت‌کنندگان، طی این دوره آموزشی که تا پنجشنبه – ۲ آذرماه ۱۳۹۶ – ادامه دارد، ضمن بازدید از کارخانه شیر پگاه تهران، مطالب عنوان شده در زمینه‌های مرتبط را مورد بررسی قرار می دهند و پس از ارسال نتایج حاصل به APO، گزارش نهایی دوره به صورت آنلاین برای متخصصان از کشورهای شرکت کننده ارسال می‌شود.