صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد

حمایت دولت از استارت آپ های ایرانی در نمایشگاه باکوتل 2017

مدیرکل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از حمایت این وزارتخانه برای حضور استارت آپ های ایرانی در نمایشگاه باکوتل 2017 خبر داد و گفت: فضای رایگان در اختیار شرکت های خصوصی ایرانی و علاقه مند برای حضور در این نمایشگاه قرار می گیرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، «حسین ملک» افزود: اختصاص فضای رایگان برای حمایت از بخش خصوصی و به دنبال هماهنگی های انجام شده با طرف خارجی صورت گرفته تا با عرضه توانمندی ها و محصولات خود، بتوانند فرصتی برای بازاریابی و ارایه محصولات خود در اختیار گیرند.
وی ادامه داد: اکنون حضور 14 شرکت ایرانی در این نمایشگاه قطعی شده است.
ملک درباره برگزاری نمایشگاه باکوتل 2017 توضیح داد: برگزاری این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه قفقاز است که امسال، بیست و سومین دوره آن برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 5 تا 8 دسامبر برابر با 14 تا 17 آذرماه در باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود، افزود: با رایزنی های انجام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای حمایت دولت از کسب و کارهای نوپا، شرکت هایی از بخش خصوصی ایران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نمایشگاه شرکت می کنند.
نمایشگاه بین المللی 'باکوتل' که هر سال در شهر باکو واقع در جمهوری آذربایجان، برگزار می گردد، امسال نیز پذیرای شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از کشورهای مختلف است.