صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر خبر داد:

تعریض محور بهشهر- زاغمرز در مازندران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر مازندران از اجرای عملیات تعریض محور بهشهر _ زاغمرز (قطعه پنجم) به طول ۸ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۷۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مازندران، مهندس ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات تعریض در محور فوق به طول ۸ کیلومتر است که ۴ کیلومتر از عملیات خاک‌برداری و تعریض آن صورت گرفته و به تعداد ۱۳ (آبرو) ابنیه فنی با دهانه‌های ۲ متری و ۴ متری در محور مذکور اجرا شده است.
ناصحی در خصوص پروژه محور گلوگاه به استان سمنان حدفاصل روستای سرخگریوه به دامغان افزود: از دیگر اقدامات این اداره عملیات بهسازی و آسفالت پروژه محور گلوگاه به استان سمنان حدفاصل روستای سرخگریوه _ دامغان به طول ۱۱/۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که در دو قطعه عملیات راهسازی آن ادامه دارد.
رئیس اداره را و شهرسازی بهشهر بیان کرد: عملیات بهسازی و آسفالت قطعه اول محور دامغان به سرخگریوه به طول ۵ کیلومتر به اتمام رسیده و با توجه به محدودیت فصلی، عملیات روکش نهایی آسفالت این پروژه جهت بهره‌برداری به اتمام خواهد رسید.
وی تصریح کرد: قطعه دوم پروژه به طول ۶/۳ کیلومتر بوده و در طول مسیر از احداث آبروها و ابنیه‌های موجود از قبیل دو دستگاه پل به طول ۴۵ و ۳۶ متر خبر داد که هم‌اکنون مشغول انجام عملیات زیرسازی مسیر فوق هستند.
گفتنی است: از ۱۰۵۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی و روستایی موجود در مازندران، مقدار ۴۱۵ کیلومتر در شهرستان بهشهر واقع شده است.