صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد

ارتباطات شبکه اپراتور همراه اول در مناطق زلزله زده پایدار است

شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: شبکه اپراتور اول در مناطق زلزله زده غرب کشور به طور کامل پایدار است و ترافیک بدون هیچ مشکلی انجام می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز،  دقایقی پس از وقوع زلزله، تیم های فنی و امدادی اپراتور اول در این مناطق حاضر شدند و با توجه به نیاز اعلام شده، با افزایش دو برابری ظرفیت شبکه، ارسال 10 سایت اضطراری و 50 ژنراتور دیزلی از تهران و سایر استانهای همجوار، سایت هایی را که بدلیل قطع برق، در معرض اتمام شارژ باتری بودند را دوباره فعال کردند بطوری که همه سایت ها، با ژنراتورهای ارسالی، فعالیت خود را از سر گرفته اند. 
با اقدام های پیشگیرانه و اجرای طرح مقاوم سازی سایت ها، خوشبختانه بر اثر زلزله، هیچ آسیبی به سایت های همراه اول، در مناطق زلزله زده وارد نشده است. 
از سوی دیگر همراه اول با تمدید طرح مکالمه رایگان در 14 شهر زلزله زده استان های کرمانشاه و ایلام(اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله) اعلام کرد که این طرح تا ساعت 14 امروز (چهارشنبه24 آبان ماه) ادامه دارد. 
در اقدامی دیگر، همراه اول با ارسال سیم کارت های اعتباری رایگان برای توزیع بین زلزله زدگان، سعی در بهبود وضعیت ارتباطی مناطق زلزله زده داشته است.