صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی شرکت ملی گاز خبر داد

گازرسانی به خط انتقال گاز سرپل‌ذهاب

سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: خط انتقال گاز منطقه سرپل‌ذهاب با هدف آمادگی برای وصل گاز منازل مردم این شهر، تغذیه شد.
به گزارش کسب و کار نیوز , مجید بوجارزاده، رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت ملی گاز درباره ادامه فعالیت های شرکت ملی گاز در مناطق زلزله‌زده غرب کشور گفت: تیم‌های نشت یابی گاز از ساعات ابتدایی وقوع زلزله کار خود را آغاز کرده اند و اکنون نیز به فعالیت خود در منطقه سر پل ذهاب و سایر مناطق آسیب دیده ادامه می دهند.
وی افزود: گاز با فشار ۲۵۰ PSI (پوند بر اینچ مربع) وارد خط گازرسانی به سمت سرپل‌ذهاب شده که در ایستگاه تقلیل فشار تبدیل به ۶۰ PSI می شود و پس از آن نیز وارد شبکه گازرسانی درون شهری شده و تا پشت علمک منازل ادامه پیدا می کند.
سخنگوی شرکت ملی گاز ادامه داد: متاسفانه به دلیل تخریب زیاد در این شهر، مردم هنوز بیرون از ساختمان ها هستند و تا زمانی که امکان استقرار مردم در منازل فراهم نشود گاز درون خانه های سرپل‌ذهاب وصل نمی‌شود.
بوجارزاده تاکید کرد: امیدواریم وضعیت زندگی مردم به زودی روال عادی پیدا کند و بتوانند با آرامش به منازل خود بازگردند که در این صورت همکاران شرکت ملی گاز با همراهی نمایندگان سازمان نظام مهندسی آمادگی کامل برای وصل گاز خانه های هم‌وطنان را دارند.
وی از وصل گاز ۲ واحد نانوایی در سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: اهمیت فعالیت واحدهایی چون نانوایی ها برای مردم در شرایط اضطراری کنونی بر کسی پوشیده نیست، شرکت های گاز استانی نیز در صورت فراهم شدن شرایط ایمن فنی برای وصل گاز سایر واحدها آماده هستند.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز اظهار کرد: در مناطق جوانرود، قصرشیرین و ثلاث باباجانی گاز تمام ساختمان های مورد تایید سازمان نظام مهندسی وصل شده و علمک های آسیب دیده در خانه هایی که تخریب شده اند، تعمیر می شود.
سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: پالایشگاه گاز ایلام از عصر روز دوشنبه که وارد خط شده همچنان بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهد.