صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

برنامه های توسعه ای نفت مناطق مرکزی در کمیسیون انرژی تشریح شد

مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با حضور در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ضمن ارائه گزارش عملکرد، اهداف، برنامه ها و طرح های توسعه ای این شرکت را تشریح کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رجبی، مدیر امور فنی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره این نشست که روز گذشته (سه‎شنبه، ۲۳ آبان ماه) برگزار شد، گفت: در تشریح برنامه‎ها و اهداف پیش‎روی شرکت، مطرح شد که اجرای طرح‎ها و پروژه‎های مختلف نفت مناطق مرکزی در سه گروه توسعه میادین نفتی، توسعه میادین گازی و احداث ایستگاه‎های تقویت فشار گاز در مجموع به حدود ۷,۵ میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد.
وی افزود: شرح کار این پروژه‎ها که در قالب‎های مختلف قراردادی متناسب با نوع طرح اجرا خواهد شد، آماده است.
رجبی گفت: همچنین در این نشست، بهره‎برداری بهینه از میادین مشترک و افزایش ضریب بازیافت مورد تاکید قرار گرفت.
اسدالله قره‎خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هم درباره جلسه روز گذشته نمایندگان این کمیسیون با مدیران ارشد شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: در این نشست که با حضور مدیرعامل و معاونان این شرکت برگزار شد، گزارشی از عملکرد، اهداف و برنامه‌های نفت مناطق مرکزی به اعضای کمیسیون ارائه شد.
وی با بیان این‎که شرکت نفت مناطق مرکزی بیشتر در حوزه تولید گاز فعالیت می‌کند و میادین مشترک نفت و گاز را نیز در حوزه فعالیت خود دارد، ادامه داد: نمایندگان در این نشست سوال‌هایی پیرامون این‌که تا چه میزان از ظرفیت قراردادهای جدید نفتی در این شرکت استفاده شده است، مطرح کردند.
قره‎خانی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی، جذب سرمایه به منظور اجرای طرح‎های توسعه‎ای این شرکت به ویژه در زمینه افزایش ضریب بازیافت ضروری است.