صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بر اساس اعلام بورس کالا

حجم معاملات آتی سکه افزایش یافت

۵۰ هزار و ۸۸۴ قرارداد آتی سکه به ارزش ۸ هزار و۲۱ میلیارد ریال، داد و ستد و در بورس کالا معامله شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، ۵۰ هزار و ۸۸۴ قرارداد آتی سکه به ارزش ۸ هزار و۲۱ میلیارد ریال، داد و ستد و در بورس کالا معامله شد.
 در معاملات بورس کالا در روز گذشته، روند هر ۵ سررسید آتی سکه افزایشی بود، به طوری که در جریان معاملات سکه طلا تحویل دی ماه ۲.۲۸ درصد رشد کرد و با رقم یک میلیون و ۴۳۲ هزار تومان داد و ستد شد به طوری که در این سررسید بیش از ۶۸۹ قرارداد به فروش رفت.
بر اساس این گزارش، قرارداد آتی سکه طلا سررسید اسفند ماه نیز در حالی با داد و ستد ۱۱۱ قرارداد مواجه شد که یک میلیون و ۴۵۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد ۱.۴۳ درصد را تجربه کرد.
از سوی دیگر سکه طلا تحویل اردیبهشت ماه ۹۷ نیز با رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان داد و ستد شد که ۱.۶۲ درصد رشد داشت. در این سررسید نیز یک هزار و ۲۵۴ قرارداد معامله شد.
همچنین قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۱۵ هزارو ۲۵۸ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۴۵ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۵۳۹ هزارتومان به کار خود پایان داد.
در مقابل، قرارداد آتی سکه تحویل شهریور ماه سال ۹۷ در حالی معامله ۳۳ هزار و ۵۷۲ قرارداد را تجربه کرد که با  رشد ۱.۸ درصدی قیمت و قرار گرفتن در عدد یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان به کار خود پایان داد.