صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ایبراهیموویچ به تیم ملی سوئد بازمی‌گردد؟

مهاجم منچستریونایتد پس از صعود سوئد به جام جهانی ممکن است به تیم ملی برگردد.

 

به‌ گزارش کسب وکار نیوزبه نقل از ایسنا، زلاتان ایبراهیموویچ پس از یورو ۲۰۱۶ فرانسه از تیم‌ ‌ملی سوئد خداحافظی کرد اما اکنون دوباره می‌تواند به تیم‌ ‌ملی بازگردد چون کشورش توانست دیشب (دوشنبه) در پلی‌آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ایتالیا را پشت سر بگذارد و به این رقابت‌ها صعود کند. برای برخی، بازگشت مهاجم سوئدی به تیم‌ ‌ملی جذاب است؛ بازیکنی که در این صعود نقشی نداشت اما با این حال در کشور خود به حدی محبوب است که همه معتقدند باید دوباره به تیم‌ ‌ملی بازگردد. زلاتان در این روزها از لحاظ فیزیکی آماده نیست تا در بالاترین سطح رقابت‌های جهان به میدان برود. حتی ممکن است تا ماه ژوئیه به شرایط ایده‌آل نرسد و آسیب‌دیدگی‌اش بهبود نیافته باشد. او هنوز نتوانسته است به میادین بازگردد.
با این حال دیشب پس از صعود سوئد به جام جهانی، اکانت‌های روزنامه‌نگاران در توییتر و هواداران این کشور، تنها یک خواسته را مطرح کردند که آن بازگشت ایبراهیموویچ به تیم‌ ‌ملی بود.
مهاجم منچستریونایتد واکنشی به این موضوع نشان نداد اما مینو رایولا (مدیر برنامه‌اش) در این باره صحبت کرد. رایولا ایتالیایی به روزنامه‌ اکسپرسن سوئد گفت‌: اگر به من بستگی داشت زلاتان را به تیم‌ ‌ملی می‌دادم.
خیلی از روزنامه‌نگاران به دنبال پاسخ ایبراهیموویچ بودند اما تنها واکنش رسمی این بازیکن، تبریک به تیم‌ ‌ملی سوئد بود. او در توییترش نوشت:‌ ما سوئد هستیم.
پس از پایان بازی دیشب (دوشنبه) بازیکنان سوئد نمی‌خواستند خود را وارد این جریان کنند و ترجیح دادند از صعود لذت ببرند.