صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی وزارت بهداشت

وضعیت بیمارستان های کرمانشاه به شرایط پایداری رسیده است

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه وضعیت بیمارستان های استان کرمانشاه به شرایط پایداری رسیده است، گفت: تا زمانی که هموطنان آسیب دیده نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشند، در کنارشان خواهیم بود.
 دکتر ایرج حریرچی روز سه شنبه در تشریح آخرین وضعیت درمانی مصدومین زلزله کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل استقبال داوطلبانه پزشکان و پرستاران، کمبودی در این زمینه نداریم، افزود: در خصوص ذخایر خونی هم فعلا مشکلی وجود ندارد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه ٦ بیمارستان صحرایی با همکاری سپاه و ارتش مستقر کردیم، گفت: امروز هم 2 یا سه بیمارستان صحرایی دیگر استقرار خواهد یافت.
قائم مقام وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه تعداد ٧٤٥٤ نفر مصدوم به مراکز درمانی مراجعه و یا منتقل شدند، افزود: ٤٦١٢ نفر بصورت سرپایی ویزیت شدند.
به گفته او، تعداد ٩٦٠ نفر در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شدند و ٧٤٦ نفر از مصدومین نیز ترخیص شده اند.
وی اظهار کرد: متاسفانه ٤١٣ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند. 
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی در استان های کرمانشاه و ایلام به بار آورده است.