صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس جمهوری

دولت با تمام توان در کنار آسیب دیدگان زلزله اخیر است

رئیس جمهوری با بیان این‌که همه در کنار مردم کرمانشاه و آسیب دیدگان زلزله اخیر هستیم، گفت: دولت با تمام توان برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه وارد عمل شده و در پی حل مشکلات مردم این منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری که امروز (سه‌شنبه، ۲۳ آبان‌ماه) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده و نظارت و بررسی روند امداد رسانی به زلزله زدگان در شهرهای غربی کشور و دیدار با مردم و آسیب دیدگان به کرمانشاه سفر کرده است، گفت: دیدار با مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای من بود، اما هیچگاه نمی‌خواستم در چنین شرایطی که مردم با غم و اندوه ناشی از زلزله اخیر مواجه هستند آنها را ملاقات کنم.
وی افزود: در این زلزله صدها تن از عزیزان ما جان باختند و هزاران نفر نیز مجروح شدندکه به نمایندگی از ملت ایران به همه این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.
روحانی با بیان این‌که همه در کنار مردم کرمانشاه هستیم، تصریح کرد: برای همه آنهایی که در این حادثه خانه و زندگی خود را از دست دادند و آنهایی که مجروح بوده و در بیمارستان بستری هستند تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا مشکلاتشان را برطرف کنیم.
رئیس جمهوری از تمامی بخش‌های امدادی و وزارتخانه‌هایی که برای حل مشکلات مردم زلزله زده تلاش می‌کنند تشکر کرد و گفت: از تمامی کشورهایی که در این حادثه برای ملت و مردم ایران ابراز همدردی کردند تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به این‌که مسئول اصلی بازسازی مناطق زلزله زده و آسیب دیده بنیاد مسکن است، عنوان کرد: دولت برای حل مشکلات مردم آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر در غرب کشور تمام توان خود را بکار خواهد گرفت، از همه و به‌ویژه خیرین نیز می‌خواهیم برای تسریع در حل مشکلات مردم به بنیاد مسکن کمک کنند.