صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی در بازید از غرفه گروه سایپا

بیشترین درصد ساخت داخل قطعات خودرو از آن گروه سایپاست

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن قطعه سازی در بازدید از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه بین المللی قطعات لوازم و مجموعه های خودرو گفت: در بین خودروسازان داخلی بیشترین درصد ساخت داخل قطعات خودرو متعلق به گروه خودروسازی سایپاست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، محمدرضا نجفی منش با بیان مطلب فوق اظهار کرد: عملکرد قطعه سازان زیرمجموعه گروه سایپا بسیار مثبت و رو به بهبود است و تجارب شان نسبت به گذشته مطلوب تر شده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن روند بخش قطعه سازی گروه سایپا تصریح کرد: این روند مناسب باید ادامه یابد و گروه سایپا نشان داده است که عملکرد بخش قطعه سازیش سال به سال فرایند مطلوبی را طی می کند.
نجفی منش گفت: نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو نشان دهنده توانمندی های قطعه سازان داخلی است تا توجه به تولیدکنندگان داخلی بیشتر شود و از ورود قطعات مشابهی که در داخل کشور تولید می شوند جلوگیری گردد که در این صورت به صنعت قطعه سازی کمک خواهد شد.
وی افزود: پیشنهاد می کنم که نمایشگاه های مشابه قطعه سازی در دنیا و از جمله اروپا مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند تا بتوانیم نمایشگاه های بین المللی باشکوه تری را برگزار نماییم و همچنین با اتومکانیک ها همکاری فنی داشته باشیم تا سطح بین المللی نمایشگاه ها بیشتر از قبل ارتقا بابد.