صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

شرکت فرودگاه ها

اختلالی در پرواز فرودگاه های غرب و جنوب کشور به وجود نیامده است

شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود وقوع زمین لرزه شدید در مرز ایران و عراق خوشبختانه هیچگونه اختلالی در عملیات فرودگاه های کشور در غرب و جنوب به وجود نیامده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، در این اطلاعیه آمده است: پس وقوع این زمینه لرزه در شب گذشته با بررسی دقیق سطوح پروازی، ابنیه، سامانه‎های کمک ناوبری و زیرساخت‎های فرودگاه‎های ایلام، کرمانشاه، همدان، سنندج، ارومیه و اهواز توسط متخصصان فرودگاهی، شرایط آنها عادی و عملیاتی گزارش داده شد.
بر اساس این گزارش، همه این فرودگاه‎هاه در غرب و جنوب کشور آماده خدمت‎رسانی و پشتیبانی از عملیات امدادرسانی هوایی به حادثه دیده‎گان این مناطق هستند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
محل وقوع استان کرمانشاه حوالی ازگله و در ساعت 21 و 48 دقیقه و در عمق 11 کیلومتری زمین روی داده است.
همچنین پس لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزاند که همچنان ادامه دارد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه بیش از 200 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند و تعداد مجروحان این حادثه دردناک به 1700 نفر رسیده است.