صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل تعاونی صیادان چابهار و کنارک:

خبری از کمک به صیادان ربوده شده نیست

یک فعال صیادی چابهار می‌گوید: بعد از گذشت ۴۵ روز هنوز هیچ خبری از کمک‌ برای آزادسازی ماهیگیران از چنگال دزدان دریایی سومالی نیست و در این بین دزدان دریایی که دنبال پول هستند از صیادان ربوده شده، عکس می فرستند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، علیم افشار، مدیرعامل تعاونی صیادان چابهار و کنارک در مورد آخرین وضعیت صیادان ربوده شده توسط دزدان دریایی می‌گوید: بعد از گذشت ۴۵ روز هنوز هیچ خبری از صیادان ربوده شده نیست و باتوجه به اطلاع کامل مسئولان از وضعیت خانوادگی این ملوانان هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.
 وی در مورد کمک‌های مردمی برای آزادی این ملوانان گفت: پیش از این کمپینی برای آزادسازی ماهیگیران از چنگ دزدان دریایی تشکیل شده بود که ما خبری از آن نداریم و نمی‌دانیم که سرنوشتش چه شد.
افشار در خصوص تصویر ارسالی از سوی دزدان دریایی خاطرنشان می‌کند: آنها تصاویری برای ما ارسال می‌کنند تا بار دیگر یادآور شوند تعدادی از صیادان چابهاری هنوز در زندان‌های آنها زنده هستند و روزگار را به سر می‌برند. آنچه مشخص است دزدان دریایی تنها به پول فکر می‌کنند و خانواده ماهیگیران هم آهی در بساط ندارند.
 این فعال صیادی با اشاره به وضعیت ماهیگیران ربوده شده به دست دزدان دریایی می‌گوید: هر یک از این ماهیگیران چندین فرزند دارند که از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، این خانواده‌ها هر روز چشمشان به دریا است تا شاید خبری از راه برسد.