صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد

خلع‌ید ۳ هزار متر از اراضی ملی شاندیز در خراسان رضوی

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلعید حدود ۳ هزار مترمربع از اراضی ملی شاندیز به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ ستاد کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت: مساحت ۳ هزار مترمربع از اراضی دولتی شاندیز به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با پیگیری‌های واحد حقوقی حکم رفع تصرف اخذ و حکم قضایی اجرا و اراضی تصرفی خلعید و اعاده به وضع سابق شد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات را مهم شمرده و بیان کرد: طی سال‌های گذشته گزارش‌ها و همکاری‌های مردمی نقش بسزایی در حفاظت، رفع تصرف و خلعید از اراضی ملی داشته‌اند.
وی افزود: شماره تلفن‌های ۸۲ و ۳۳۴۹۲۱۸۱ یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همواره آماده دریافت گزارشات دخل و تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت در اراضی دولتی است.
میرابی مقدم تأکید کرد: شهروندان گرامی برای پیشگیری از هرگونه ضرر و زیان، در زمان خرید زمین و ملک، برای اطمینان از اصالت ملک موردنظر، از سازمان‌های مربوطه استعلام بگیرند چون بسیاری از افراد به صورت قولنامه‌ای ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده جزو اراضی ملی و دولتی بوده است که  این افراد علاوه بر ضرر مالی، خسارت‌هایی نیز پرداخت کرده‌اند.