صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در راستای توانمند‌سازی مجموعه‌های صنعتی استان چهارمحال‌و‌بختیاری

ثبت نام در رویداد «متنا» با محوریت توانمندسازی و نوآوری آغاز شد

در راستای توانمند‌سازی مجموعه‌های صنعتی استان چهارمحال‌و‌بختیاری و رفع مشکلات فنی این مجموعه‌ها با مشارکت مستعدان‌برتر و مراکز آموزش‌عالی استان و اداره صنعت، معدن و تجارت، رویداد «متنا» با محوریت مشکل‌گشایی، توانمندسازی، نوآوری و اقدام از آذرماه سال جاری تا پایان سال به همت بنیاد نخبگان استان برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بنیاد ملی نخبگان، در این رویداد با بهره­گیری از ایده‌های سرآمدان، متخصصان و مستعدان‌برتر در جهت رفع مشکلات بخش صنعت تلاش خواهد شد.
در گام نخست این رویداد، ضمن عارضه‌یابی از مجموعه‌های صنعتی، مشکلات و معضلات صنعت دسته‌بندی شده و با توجه به آنها، از اجتماعات نخبگانی برای شرکت در رویداد و ارائه ایده‌های خود در جهت رفع موانع این مسائل، دعوت به عمل خواهد آمد.
در گام دوم، گروه‌های نخبگانی که در این رویداد شرکت می‌کنند، مورد بررسی قرار گرفته و پس از بررسی رزومه و سوابق، در این رویداد پذیرفته شده و در جریان مشکلات حوزه صنعت استان قرار خواهند گرفت.
در گام سوم مراسم افتتاحیه رویداد همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد و در گام چهارم که حدود دو ماه به طول می‌انجامد، تیم‌ها از نزدیک با مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی آشنا خواهند شد و برای رفع آنها راهکارهای خود را ارائه خواند داد.
در مرحلۀ بعد، راهکارهای تیم‌های شرکت‌کننده توسط تیم‌داوری مورد ارزیابی قرار گرفته و بهترین‌ها انتخاب و در روز مهندس مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
در گام نهایی، تیم‌های منتخب ضمن حضور در مجموعه‌های صنعتی مرتبط، با مسؤولان مجموعه وارد مذاکره شده تا مقدمات اجرای عملی حل مشکلات انجام شود.
لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر تا 25 آبان‌ماه 1396، به سایت رویداد متنا به نشانی chbbmn.ir/matna مراجعه کنند.