صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

ویژه‌نامه «سفر به هفت شهر عشق» منتشر شد

ویژه‌نامه «سفر به هفت شهر عشق» فصلنامه گیلگمش با محوریت جاده ابریشم و مسیر زیارتی و عرفانی از ری تا مشهد منتشر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط‌عمومی گیلگمش،  در ویژه نامه این شماره خود با عنوان «سفر به هفت شهر عشق» به موضوع گردشگری کم شتاب و همچنین گردشگری عرفانی پرداخته است.
برای تهیه محتوای این فصلنامه گروهی در بخش‌های مختلف گردهم آمدند و پس از تهیه طرح‌های مختلف، در نهایت شش نفر انتخاب و راهی سفر در بخشی از جاده ابریشم و مسیر عرفانی زیارتی از ری، سمنان، دامغان، بسطام، سبزوار، نیشابور تا مشهد شدند تا با تهیه سفرنامه، گزارش، عکس و نقاشی محتوایی تولید کنند که ماحصل آن را در ویژه نامه‌ای با عنوان سفر به هفت شهر عشق مطالعه خواهید کرد.
مدیریت اجرایی ویژه نامه سفر به هفت شهر عشق بر عهده سمیرا محب علی و نویسندگان این ویژه‌نامه آرمیتا زراسی (آشنایی با اَبَر راه ابریشم)، زهراسادات عطایی (سفر به هفت شهر عشق)، بنوشه فرهت (می‌تونی بری شابدالعظیم ماشین دودی سوار بشی)، حمیدرضا حسینی (امام شیعیان، ضامن آهوان، سلطان خراسان)، مریم قرائی (تامعرفتی کسب کنی)، ساغرکوهستانی (گردشگری کم شتاب)، مجتبی گهستونی (جاذبه‌های گردشگری در هفت مقصد عرفانی زیارتی) و آرش نورآقایی (سرمقاله و همچنین خراسان بزرگ؛ فرصت از یاد رفته) بودند.
در این شماره از فصلنامه گیلگمش به خراسان بزرگ که شهرهای مهمی چون هرات و بلخ و نیشابور و مرو را در خود جای داده بوده و همچنین محل تلاقی جاده ابریشم با آن پرداخته شده؛ چرا که شاعران و عارفان بزرگی در این محل زندگی می کرده اند.
 
به منظور ارتباط با فصلنامه گیلگمش می توان به آدرس تهران، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر (شادمان)، بن‌بست سلامتی، پلاک16. کدپستی: 1456753795و تلفن:66009212 مراجعه کرد و یا از طریق پست الکترونیک info@gilgameshmag.com و یا سایت gilgameshmag.ir و همچنین اینستاگرام gilgamesh.mag ارتباط برقرار کرد.