صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کریستیانو رونالدو: قراردادم را تمدید نمی‌کنم

ستاره رئال مادرید تاکید کرد که تیمش در بحران به سر نمی برد. او همچنین اعلام کرد که قرارداد خود را با کهکشانی‌ها تمدید نخواهد کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رئال مادرید در وضعیت خوبی به سر نمی برد. بعد از شکست غیر منتظره برابر خیرونا این بار نوبت به تاتنهام بود که با نتیجه سه بر یک رئال را از پیش رو بردارد.
کریستیانو رونالدو بعد از بازی گفت: تیم بعد از دو شکست پیاپی از نظر روحی در شرایط بدی قرار دارد اما ما به چنین شرایطی عادت کرده ایم و باید بگویم که تیم در بحران به سر نمی برد. اطمینان دارم که این شرایط را پشت سر می گذاریم و دوباره به اوج برمی گردیم.
او ادامه داد: نمی دانم چرا بعضی اصرار دارند که بگویند رئال در بحران به سر می برد. اصلا چنین چیزی نیست. ما تنها در دو بازی پیاپی تن به شکست داده ایم نه پنج بازی. همیشه وقتی شما شکست می خورید بعضی دوست دارند تا درباره نکات منفی و بحران سخن به میان آورند. ما این شرایط را تغییر می دهیم. نگران نباشید.
رونالدو درباره تمدید قرارداد خود با رئال گفت: همه چیز خوب است. من چهار سال دیگر با رئال قرارداد دارم و می خواهم از این چهار سال نهایت استفاده را ببرم. دیگر قراردادم را تمدید نخواهم کرد.